niedziela, 3 sierpnia 2014

Na obiedzie u Kluczusiów :)

Gotowanie dla najbliższych to kolejna z moich pasji :) W prawdzie pora obiadowa już za nami, ale chciałabym się pochwalić moim dzisiejszym dziełem :) Naszym Rodzicom, Cioci i oczywiście Mężulkowi zaserwowałam "zestaw gyros" mojego pomysłu :) Mięsko z piersi kurczaka z frytkami. Do tego kapustka z przepisu mojej Babci :) Tego dania nasza Rodzina nie wyobraża sobie bez sosu czosnkowego na bazie jogurtu naturalnego. Do przygotowania całej potrawy użyłam przypraw "KAMIS".
Dodatkowym atutem mojego obiadu jest fakt, że został przygotowany w garnku do beztłuszczowego gotowania. 
Całość jest moją pyszną tajemnicą, jednak dla chętnych głodomorków zrobię wyjątek i podzielę się przepisem :)

                                                                                                                  fot. www.kamis.pl

                                                                                                                                                                                                                             



2 komentarze:

  1. witam pysznie wyglada czy moge przepis poprosic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie:-) Poprosze tylko o jakies namiary,mail,to przesle:-)

      Usuń