sobota, 16 sierpnia 2014

Zakochana w Mary Kay ;-)


                                                                                                                                              fot. www.cocolita.pl

Jakiś tydzień temu stało się coś niezwykłego!! Poznałam 
i pokochałam kosmetyki Mary Kay :) Jako szczęśliwa żona i mama postanowiłam zrobić coś dla siebie- zainwestować w te kosmetyki, ponieważ chcę zawsze wyglądać pięknie i czuć się młodo ;), a one dają mi taką gwarancję. Jestem nimi zafascynowana i chcę się dzielić tą radością z najbliższymi :)
Jeśli też chcecie poznać kosmetyki Mary Kay, bardzo proszę o kontakt. Zorganizujemy wtedy Spotkanie Kosmetyczne, na którym można je wypróbować :) 
Zapraszam!! :) Stawką jest nasze Piękno ;)

                                                                                                                                                                                              fot .www.shelbyjordanmarykay.weebly.com


                                                                                                                                                                                                                        fot. www.ameliebeaute.com



2 komentarze: